Curriculum vitae Lodewijk Bosscher

 Persoonlijke gegevens

 

Achternaam                  Bosscher

Voornamen                   Lodewijk Filippus Arent Pieter

Geboortedatum             09-08-1979

 

Werkervaring

 

1 maart 2018 - 30 september 2018

Tendermanager bij Gom Schoonhouden B.V.


1 januari 2015 - 28 februari 2018

Manager Sales Support bij UTS Abbink BV

 

1 janauri 2014 - 31 december 2014

Medewerker projectbureau bij UTS Abbink BV

 

1 juli 2011 – 31 december 2013             

Medewerker Sales Support bij UTS APC van Herk BV

In deze functie ben ik betrokken bij alle commerciële trajecten waaraan UTS deelneemt. Dit zijn veelal tenders en aanbestedingen en grote projectoffertes (zakelijke markt) Ook het behandelen van klantaanvragen voor project-, en/of particuliere verhuizingen en deze vastleggen in een database (aanmaken verkoopdossier), evenals het structureel onderhouden van contacten met bestaande en toekomstige klanten (prospects) door het beheer van het relatiebeheerssysteem zijn onderdelen van de functie.

 

1 mei 2008 – 1 juli 2011            

Facilitair Manager bij UTS Facility Managemet

Organiseren van processen op het gebied van (her)huisvesting, inrichting, inkoop en aanvullende facilitaire dienstverlening. Leiding geven aan Facilitair Coördinatoren. Fungeren als eerste contactpersoon naar opdrachtgevers en uitvoerende partijen.

 

Maart 2004 – april 2008            

Facilitair Coördinator bij UTS Facility Management

Werkzaamheden: coördineren en voorbereiden van de verhuizing, het maken verhuislijsten, indelingstekeningen, het in kaart brengen van wandverplaatsingen, het opstellen van het meubelplan en begeleiding gedurende de uitvoering van de verhuizing. Deelnemen aan en indien wenselijk notuleren van projectbijeenkomsten met de opdrachtgever.

 

Oktober 2003 – maart 2004       

Assistent Facilitaire zaken bij KuiperCompagnons te Rotterdam.

Werkzaamheden: voorbereiden en coördineren van de bedrijfsverhuizing, coördineren van de nazorg, zorgdragen voor diverse facilitaire taken, waaronder contacten met nieuwe en bestaande leveranciers.

 

Oktober 2000 – oktober 2003    

Medewerker bij Co & Co Horeca-exploitatie

op de Golf- & Country Club Capelle, te Capelle aan den IJssel

Werkzaamheden: ontvangen van gasten, bedienen aan bar en tafel, algemene werkzaamheden gastheerschap

 

Februari – juli 2003                   

Afstudeeropdracht bij Hilton Rotterdam

Afstudeeropdracht: ontwikkelen adviesbeleidsplan voor het bestellen, ontvangen, opslaan en intern distribueren van alle goederen voor de hotelorganisatie

 

Februari – juli 2002                   

Stage bij PWC Consulting te Almere, afdeling Facility Management.

Opdracht: ontwikkelen van een Producten- en Dienstengids.

 

Mei - augustus 2001                  

Eerste medewerker Grand café – Restaurant In Den Boekenkast, te Capelle aan den IJssel.

Werkzaamheden: ontvangen van gasten, bedienen aan bar en tafel, algemene werkzaamheden gastheerschap. Aansturing aan  medewerkers bediening en keuken.

 

December 1999 - april 2000      

Martinair partyservice, locatie Holland International partyships te Amsterdam.

Verantwoordelijkheden: administratie, partijplanning, roosters (vast personeel) en personeelsinplanning (uitzendkrachten), bevoorrading van de boten, instrueren van het personeel, aansturing tijdens de partij.

 

Opleidingen en trainingen

 

Hogeschool Rotterdam, opleiding Facility Management

diploma behaald op 26 april 2006

Afstudeerrichting Dienstenmanagement

 

VCA-VOL

VGM Checklist Aannemers  - Veiligheid voor Operationeel Leidinggevenden

Diploma behaald op 26 mei 2005

 

Eurocollege, Hotel- & Catering management

diploma behaald op 1 maart 2000

 

Vakkenpakket:

Nederlands, Frans, Engels, Food & Bevarage Management, Basisvakbekwaamheid Horeca, Restaurant, Public Relations, Marketing, Management en Organisatie, Horeca Ondernemersvaardigheden, Personeelsmanagement, Projectmanagement

 

S.V.H. – diploma Algemene Ondernemersvaardigheden voor de Horeca

 

S.V.H. Verklaring Sociale Hygiëne

 

HAVO, EmmausCollege Rotterdam – diploma behaald op 10 juni 1997

Vakkenpakket

Nederlands, Engels, Natuurkunde, Scheikunde, Wiskunde A, Wiskunde B, Economie

 

Vaardigheden

 

Kennis Computersoftware:

Microsoft Windows, de diverse programma’s van Microsoft Office, Microsoft Visio.

Diverse aan de horeca gerelateerde programma’s, waaronder Fidelio F&B Management.

Diverse facilitaire programma’s waaronder AutoCAD en Planon, SAP

 

Rijbewijs B

 

Basisopleiding Bedrijfshulpverlening, Onderdelen Brandbestrijding en Levensreddend handelen

Diploma behaald op 6 februari 2006

 

Diploma diepzeeduiken

 

Interesses & sport

 Horeca-vakbladen,  FM-vakbladen, wielrennen, golf, fitness, diepzeeduiken, digitale fotografie.